Thursday, December 17, 2009

你去死!

你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!

说什么很爱我?!

我刁你!

说过什么的承诺?!

超鸡百!

给我那么多的承诺,就没有一个是可以成功的完成!

老子我!要跟你说:“我们是完了,OVER!”

FUCK YOU!

6 comments:

keneverdie said...

There is not need to give a damn, they didnt have the right to control u...and DONT let them have the right to. I support u.....here's mine : 你去死!你去死!你去死!你去死!你去死!

Neeli said...

sabar bang.. lolz..
a gal can make u angry until like tat.. she really 不简单~~
cheer la.. back to single life..
wil b more happy^^

neeli

mals mals said...

朋友,EQ高...嘻嘻...

不要轻易给于承诺 (你觉得她让你失望)
也别轻易相信承诺 (你觉得她欺骗着你)

适当的时候
许下适当的承诺
才会有更好的结果

继续往前走...^^

aries_gal said...

speechles..just wanna say...chill...and cool down ba my fren...

Alexander said...

我了解你的心情~

Wai said...

EQ真的要control下了 :p